ایزوگام برتر

نصب ایزوگام - فروش ایزوگام - پخش ایزوگام - تعمیر ایزوگام - نمایندگی ایزوگام

ایزوگام برتر

نصب ایزوگام - فروش ایزوگام - پخش ایزوگام - تعمیر ایزوگام - نمایندگی ایزوگام

نمایندگی ایزوگام برتر آماده سرویس دهی ، نصب - فروش - پخش - تعمیر ایزوگام دلیجان و شرق
میباشد

آخرین مطالب

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید حبوبات - خرید عمده حبوبات - فروش حبوبات - فروش عمده حبوبات در کرج : خوشبختانه مردم کشورمان از  فواید و خاصیت های استفاده از حبوبات و تاثیر آن در ایجاد و حفظ سلامتی محرز شده و اکثر مردم استفاده از حبوبات وارد سبد غذایی خود کرده اند . حبوبات حاوی مقادیر زیادی گلوتن آهن و انواع ویتامین ها هستند که تا حد زیادی از بروز بیماری ها جلوگیری می کنند. ضمن اینکه بسیاری از پزشکان جهت لاغری و حتی کنترل دیابت مصرف حبوبات و سویا را را توصیه می کنند.

 

😍 خرید حبوبات - خرید عمده حبوبات 🤩 فروش حبوبات - فروش عمده حبوبات در کرج 😍 خرید حبوبات - خرید عمده حبوبات 🤩 فروش حبوبات - فروش عمده حبوبات در کرج

انواع حبوبات

بسیاری از حبوبات موارد مصرفی فراوانی در خوراک روزانه ما ایرانی ها دارند به ویژه در غذاهای محبوبی نظیر قورمه سبزی  ، قیمه و انواع آش ها . پر مصرف ترین و لذیذ ترین نوع حبوبات نخود، عدس، لپه، انواع لوبیا اعم از لوبیا سفید، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز و لوبیا چشم بلبلی، دال عدس، انواع باقالی یا باقلا همچون باقلا زرد، ماش و لوبیا کشاورزی هستند که از پایه های اصلی آشپزی به شمار می آیند.

خواص استفاده از انواع حبوبات

بسیاری از ما شکل ظاهری لوبیا ها به ویژه لوبیا قرمز را مشابه کلیه می دانیم. جالب است بدانیم در انگلیسی لوبیای قرمز به نام لوبیای کلیوی شناخته می شود. لوبیا چیتی، لوبیا چشم بلبلی و لوبیا قرمز سرشار از پروتئین و همچون سویا از حبوبات جایگزین  گوشت می باشند. عمدتا انواع لوبیاها تحت عنوان حبوبات پروتیئنی شناخته می شوند.

لوبیا سفید به عنوان خوراکی پتاسیم دار حاوی مقادیر زیادی ویتامین b1 و مس است که به بهبود عملکرد سلول ها مغزی کمک می کند.

لوبیا چیتی در مقایسه با سایر لوبیا ها از پروتئین بیشتری برخوردا راست. لوبیا چیتی بهترین خوراکی برای کسانی که تمایل به لاغری دارند می باشد.

لپه بهترین خوراکی جهت کمک به کاهش کلسترول خون می باشد؛ ضمن اینکه به عنوان غنی ترین نوع حبوبات از جهت داشتن فیبر و آهن به شمار می رود .
این خوراکی به شدت به بیماران قلبی و افراد کم خون توصیه می شود.

ماش مورد مصرفی کمتری نسبت به حبوبات دیگر در سبد خوراکی ما دارد ولی احتمالا با دانستن خواص آن در رابطه با مصرف ماش تجدید نظر خواهید کرد. ماش با جزو کم کالری ترین نوع حبوبات به شمار می آید ولی با این وجود دارای مقادیر زیادی ویتامین D و A  می باشد این ویتامی ها در ماش به حدی هستند . که می تواند تا حدود زیادی نیاز بدن را برطرف کند. ضمن اینکه نباید از فایده استفاده از ماش جهت تقویت بینایی و اعصاب غافل شویم.

😍 خرید حبوبات - خرید عمده حبوبات 🤩 فروش حبوبات - فروش عمده حبوبات در کرج

عنوان پر خاصیت ترین نوع حبوبات متعلق به نخود است. کلسیم، فسفر، آهن، ویتامین آ و ب و اسیدهای آمینه ضروری، بخش زیادی از ترکیبات نخود را تشکیل می دهند. ضمن اینکه نخود جزء حبوبات انرژی زایی ست که در بدنسازی کاربرد فراوانی دارد .

عدس نیز یکی از کامل ترین نوع حبوبات از نظر غذایی قلمداد می شود . عدس منبعی فوق العاده ای جهت تامین آهن، کلسیم و پروتیین مورد نیاز بدن است. عدس به زنان باردار و مادران شیرده بسیار توصیه می شود. برای جذب اهن و فسفر موجود داخل عدس بهتر است آن را به همراه ویتامین ث همچون لیمو ترش استفاده شود.

دال عدس نیز همچون ماش در مقایسه با سایر حبوبات کمتر به مصرف می رسد ولی دانستن خواص آن اغلب افراد را به مصرف دال عدس راغب می کند. دال عدس از حبوباتی است که به دلیل خاصیت اشتها آوری به افزایش وزن کمک می کند. ضمن اینکه تاثیر فوق العاده در تقویت سیستم گوارشی دارد. از خواص دارویی دال عدس می توان به درمان درد های مفاصل، تقویت بینایی و کاهش قند خون اشاره کرد.

خرید آنلاین حبوبات

بازرگانی همتی به هنگام عرضه محصولات خوراکی  حبوبات  اول سلامت مشتریان را در نظر می گیرد  و استاندارترین محصولات را گرد آوری و به فروش می رساند. محصولات  مطرح و با کیفیت حبوبات که
زیر نظر کارشناسان ما بررسی و تایید شده است. بنابراین در زمان خرید اینترنتی حبوبات از بازرگانی همتی خیالتان بابت کیفیت و ضمانت محصول آسوده خواهد بود.

راه های ارتباط با ما

آدرس : کرج-ابتدای جاده محمدشهر-جنب میدان تره بار-کوچه مریم-انتهای کوچه-پلاک ۱۱۰

فروش شهرستان : 36711483 – ۰۲۶

فروش شهرستان : 36711043 – ۰۲۶

فروش البرز : 36711140 – ۰۲۶

همراه : 0580737 – ۰۹۱۲

  • اکبر موسوی
  • ۰
  • ۰

نمایندگی ایزوگام در مارلیک

نمایندگی ایزوگام در مارلیک

نمایندگی ایزوگام در مارلیک
نمایندگی ایزوگام در مارلیک که متشکل از قیر و الیاف مصنوعی می باشد برای آنکه بتواند عایق خوبی در برابر نفوذ رطوبت و آب بوده و طول عمر مناسبی داشته باشد، باید از نوع مرغوب و با کیفیت انتخاب شود. هر چقدر که ایزوگام با کیفیت تر باشد دارای قیمت بالاتری است. از ویژگی های یک نمایندگی ایزوگام در مارلیک مناسب که در مارلیک از آن استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ایزوگام در مارلیک
ایزوگام در مارلیک باید دارای برچسب عایق استاندارد باشد که روی آن اطلاعاتی مانند علامت استاندارد، نوع عایق، تاریخ تولید، مشخصات شرکت تولید کننده ومواد تشکیل دهنده آن و… درج شده باشد.

ایزوگام مرغوب در مارلیک
ایزوگام نباید بویی نامطبوع که مشابه بوی مازوت و محصولات سنگین نفتی است داشته باشد، زیرا نشان دهنده نامرغوبی آن است. در نمایندگی ایزوگام در مارلیک که بوی نا مناسبی دارند و تقلبی هستند از مواد غیر پلیمری به جای قیر و پلیمر استفاده می شود.

ایزوگام استاندارد در مارلیک
ایزوگام های مرغوب و استاندارد دارای لایه نازک تری هستند و لزوما میزان ضخیم بودن ایزوگام دلیل بر کیفیت بالای آن نیست. نمایندگی ایزوگام دلیجان در مارلیک که چندان مرغوب نیستند هنگامی که قسمت بدون پوشش آن ها لمس می شود رنگدانه های سیاه آن دست را سیاه کرده و به آن می چسبند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید ایزوگام در مارلیک حتما این موضوع مورد بررسی شرکت ایزوگام البرز قرار گیرد.

نصب ایزوگام در مارلیک
به طور کلی می توان گفت تفاوت قیمت چند هزار تومانی که در نصب ایزوگام در مارلیک هر مترمربع ایزوگام در مارلیک وجود دارد به دلیل کیفیت نمایندگی ایزوگام در مارلیک و همچنین نوع تیشو، فویل آلومینیومی و یا پلی استر بودن آن می باشد.

هزینه نصب ایزوگام در مارلیک
در مارلیک نیز در فصول مختلف برای مصارف گوناگونی از ایزوگام استفاده می شود. قیمت نصب ایزوگام در مارلیک با توجه به نوع آن بین 18 الی 25 هزار تومان به ازای هر متر مربع می باشد. نمایندگی ایزوگام در مارلیک برای انتخاب مناسب ترین نوع ایزوگام جهت مصرف ابتدا بررسی می کنند.

ایزوگام در چه مکانی قرار است استفاده گردد، آیا جهت رفع نم و رطوبت دیوار است و یا به عنوان عایق در استخرها می خواهد مورد استفاده قرار گیرد و .. تا با توجه به آن بهترین نوع را به کار ببرند.

انواع ایزوگام در مارلیک
هر یک از انواع ایزوگام با توجه به ویژگی ها و نوع مصرفی که دارند داری قیمت متفاوتی هستند. از انواع ایزوگام می توان به موارد زیر اشاره نمود. نمایندگی ایزوگام در مارلیک های تک لایه که از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار هستند و در آن ها از پلی استر دوخته استفاده شده است. این ایزوگام ها در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

ایزوگام های دو لایه که ضخامت بیشتری دارند و از مواد تشکیل دهنده آن ها می توان به تیشو و پلی استر اشاره نمود. این ایزوگام ها به دلیل استحکام بسیار مناسبی که دارند معمولا برای پشت بام ها استفاده می شوند.

انواع نمایندگی ایزوگام در مارلیک
ایزوگام ها دارای دو نوع بدون روکش و با روکش آلومینیوم هستند و از نوع بدون روکش غالبا برای پی ساختمان و عایق سرویس های بهداشتی استفاده می شود. اما ایزوگام با روکش آلومینیوم بیشتر در مکان هایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین فصل برای ایزوگام در مارلیک
نمی توان گفت که چه فصلی برای نصب ایزوگام در مارلیک بهتر است. در واقع در هر فصلی اگر نصب نمایندگی ایزوگام در مارلیک توسط بهترین نصابان انجام شود و ایزوگام های مرغوب و با کیفیت مورد استفاده قرار گیرد می توان ایزوگام را به بهترین نحو ممکن در مکان مورد نظر نصب و اجرا نمود. شرکت های متعددی در مارلیک خدمات نصب ایزوگام با قیمت مناسب ارائه می دهند که با مقایسه آن ها می توان مناسب ترین شرکت را جهت نصب ایزوگام با صرف هزینه کم انتخاب نمود.

ایزوگام البرز

شعبه شمال البرز: 34436607
شعبه غرب البرز: 33537798
شعبه مرکزی و شرق البرز: 32720328
شعبه جنوب البرز: 36515587
شعبه شهریار و اندیشه : 02165562560
مدیریت : 09126631270

  • اکبر موسوی