ایزوگام برتر

نصب ایزوگام - فروش ایزوگام - پخش ایزوگام - تعمیر ایزوگام - نمایندگی ایزوگام

ایزوگام برتر

نصب ایزوگام - فروش ایزوگام - پخش ایزوگام - تعمیر ایزوگام - نمایندگی ایزوگام

نمایندگی ایزوگام برتر آماده سرویس دهی ، نصب - فروش - پخش - تعمیر ایزوگام دلیجان و شرق
میباشد

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

باریری در تهران

به هرجابجایی انسانی یا کالایی که از جایی به جایی دیگر انتقال می شود باربری گفته می شود.باربری به روش های مختلفی انجام می شود مانند زمینی، هوایی، ریلی،آبی و..
امروزه نیز برای حمل بار و وسایل مردم به سراغ موسسات باربری می روند.


باربری چیست؟


امروزه با تغییرات جدیدی که در زندگی انسان ها به وجود آمده است، اکثر فعالیت ها به صورت تخصصی انجام می شود. کمتر کسی در این دوران به شخصه اقدام به جابجایی بارهای خود می نماید.دلیل این امر هم نبود وقت کافی برای یافتن وسیله نقلیه مناسب جهت حمل و نقل و کارگران حرفه ای باربری در تهران می باشد.از این رو صاحبان کالا به سراغ موسسات باربری و شرکت های حمل و نقل معتبر می روند و جابجایی کالا خد را به آنها می سپارند.ار طرفی دیگر صاحبان کالا نیاز به اطمینان از امنیت و سلامت کالای خود دارند، بنابراین انتخاب موسسات باربری که مسئولیت کامل حمل و نقل کالاهای آنهارا بپذیرند ترجیح داده می شود.مسئولیت و سلامت کالا نیز یکی از معیارهای مهم برای صاحبان کالا می باشد.
بر اساس باب هشتم قانون تجارت صاحبان کالا نباید نکات زیر را به طور دقیق به متصدی حمل و نقل که منظور موسسه باربری می باشد اطلاع دهد:

 

  •  آدرس صیح مرسل الیه
  •  محل تسلیم مال
  •  عده عدل
  • بسته و طرز عدل بندی
  •  وزن و محتوی عدل ها
  •  مدتی که مال باید در آن مدت تسلیم بشود
  •  راهی را که باید حمل بشود
  •  قیمت اشیا گران بها
  •  خسارت ناشی از عدم تعیین نکات موفق

در ماده 112 نیز آمده است متصدی حمل و نقل موظف است کالا را به طور سالم به مقصد برساند. اگر به کالا آسیبی برسد یا گم شود، متصدی حمل و نقل مسئول است قیمت کالا را در دو روز پرداخت و خسارت آن را بدهد مگر اینکه بتواند ثابت کند آسیب دیدن و یا گم شدن کالا تقصیر فرستنده یا گیرنده منسوب است و یا ناشی از دستورات اطلاعاتی بوده که یکی از آنها دادنده و یا حوادث خارجی غیر قابل پیش بینی و غیر قابل رفع باشد .
طرفین می توانند در قرارداد برایمیزان خسارت مبلغی بیشتر از قیمت  کل کالا را معین کنند اما شرط تحدید خسارت کمتر از قیمت کالا باطل است.


انواع روش های باربری

 

  1. باربری با ماشین سنگین و وانت بارها:

گاهی اوقات فاصله زمانی برای جابجا کردن وسایل کم می باشد وهم اینکه وسایل از لحاظ وزنی و تعدادی زیاد نمی باشد در این مواقع از روش های باربری زمینی(ماشین های سنگین و وانت بارها )استفاده شود.

     2. باربری زمینی به کمک قطارهای باربری:


جابجایی کالاهای تولیدی که در حجم و تعداد زیادی باشد و فاصله زمانی برای جابجا کردن کالاها بسیار زیاد باشد بهترین روش استفاده از روش باربری زمینی به کمک قطار است.

 

    3. باربری هوایی:


باربری هوایی یکی دیگر از روش های جابجایی و حمل وسایل به خصوص وسایل سنگین در حجم بالا است.


   4. باربری دریایی :


یکی دیگر از روش های باربری دریایی است که افراد و موسسات برای حمل و نقلوسایل سنگین و اثاثیه استفاده می شود.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ما با داشتن کادری مطمئن در تمامی مناطق تهران سلامت محصول شما را تزمین خواهیم کرد.
 

  • ۰۰/۱۲/۱۴
  • اکبر موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی