ایزوگام برتر

نصب ایزوگام - فروش ایزوگام - پخش ایزوگام - تعمیر ایزوگام - نمایندگی ایزوگام

ایزوگام برتر

نصب ایزوگام - فروش ایزوگام - پخش ایزوگام - تعمیر ایزوگام - نمایندگی ایزوگام

نمایندگی ایزوگام برتر آماده سرویس دهی ، نصب - فروش - پخش - تعمیر ایزوگام دلیجان و شرق
میباشد

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

عکاسی

عکاسی


عکاسی در لغت به معنی روش عکاسی یا عکسبرداری است. در یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است همچنین این هنر در اکثر زبان های جهان فتوگرافی خوانده می شود. عکاسی دارای سه جنبه عملی، صنعتی، هنری است. عکاسی به لغتی گفته می شود که تصویری را عرضه می کند و تصویر را در ذهن انسان تداعی می کند. همچنین هنری بسیار ظریف، حساس و دقیق است که در آن می توان چیزهایی از قبیل اتفاقات لحظه ای، مناظر زیباس طبیعی و سایر صحنه هایی را که چشم میبیند بدون کم و کاست ثبت کرد. عکاس نیز می تواند لحظه های حساس و خوب زندگی را همیشگی و جاودانه کند.


شرایط محیط کار


شرایط محیط کار باید آرام باشدو مکانی که فن عکاسی در آنجا به کار گرفته می شود می تواند آرامش اعصاب و روان به کارکنان بدهد که در پیشرفت بسیار موثر می باشد.


میزان متوسط حقوق و شرایط ارتقای شغل


حقوق و مزایای این شغل بستگی به تجربه ی فردی هر شخص دارد. کسی که تجربه ی بیشتری داشته باشد حقوق و درآمد بیشتری نیز خواهد داشت چون در انجام کارها سریعتر جلو می رود. ارتقای این شغل نیز فقط باتایید اتحادیه  عکاسان استان تهران و شهرستان ها صورت می گیرد.


ارتباط این شغل با مشاغل دیگر


این شغل با رسانه های گروهی و صدا و سیما به خصوص مردم ارتباط تنگاتنگی دارد.


عکاسی مانند نقاشی یا هر هنر دیگری دارای سبک و روش های مخصوص به خود می باشد و هر عکاس می تواند سبک خود را داشته باشد.


انواع سبک های عکاسی


 عکاسی مفهومی

  •  در عکاسی مفهومی می توان آنچه در ذهن عکاس وجود دارد دارید. به این صورت که تصویری که عکاس ارائه می دهد می تواند ذهن بیننده را در گیر کند و آن را وادار به تفکر درمورد موضوع مورد نظر خود کند. به این نوع سبک، سبک واقع گرایی یا سوریالیسم نیز می گویند.

عکاسی ماکرو

  • این نوع سبک از عکاسی بیشتر موضوعاتی مانند عکاسی از حشرات، گل ها و در کل طبیعت را مد نظر دارد.

عکاسی انتزاعی

  • در این نوع سبک از هنر عکاسی قوه تخیل عکاس از اهمیت ویژه ای برخوردلر است و به طور مستقیم در تصویری که به وجورد می آید دخالت دارد.

عکاسی کوبیسم

  • این نوع عکاسی به عکاسی مکعب گرایی نیز معروف است. یکی از هنرمندان در این سبک می توان پیکاسو را نام برد. دید سبک کوبیسم نگاهی متفکرانه و متفاوت به جهان هستی می باشد. در این نوع سبک از عکاسی تصویر به نظر پیچیده و در هم به نظر می آید و با دقت بیشتر می توان به هدف عکاس پی برد.


توجه به بک گراند عکس


باید سعی کرد که بک گراند عکس ساده باشد زیرا اینکار باعث تمرکز سوژه اصلی و زیباتر شدن تصویر می شود. همچنین برای اینکه بتوانید هنر عکاسی را فرا گیرید در ابتدا باید به نکات ساده ای درمورد گرفتن عکس هایی با کیفیت بهترتوجه کنید و ابتدا همه قوانین عکاسی و مبانی را بیاموزید و بعد رشته عکاسی را شروع کنید.
با خدمات عکاسی مولتی رایان بهترین و خاطره انگیز ترین لحظاتتان را عکسبرداری کنید .

09126108515

 

  • ۰۰/۱۲/۱۹
  • اکبر موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی